Мінекономіки скасували Книгу відгуків та пропозицій. Куди тепер скаржитись?

Мінекономіки скасували Книгу відгуків та пропозицій. Куди тепер скаржитись?

Міністерство економіки замінило всім звичні паперові книги відгуків та пропозицій на сучасні цифрові інструменти захисту прав споживачів. Тож, куди тепер писати скарги, якщо випадково знайшов у супі муху або ж прострочений сир на прилавку?

Раніше, підприємці витрачали час та значні кошти на оформлення Книги відгуків та пропозицій. За словами мінекономіки, в рік такі витрати сягали понад 44 млн гривень. В цю суму включались організаційні витрати, призначення відповідального за неї, розгляд скарг. А те, що вашу скаргу записували у цю книгу не означало, що керівники закладів харчування, продуктових магазинів її розв’яжуть.

Замість старенького зошитка працівники Міністерства економіки пропонують більш сучасні методи. Так, можна залишати свої відгуки через “гарячу лінію”, електронне та класичне листування чи соціальні мережі. Крім того, сьогодні споживачі можуть звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів за захистом порушених прав як в паперовому, так і електронному вигляді.

dpss.gov.ua.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *